YouTube оголосив про пропозицію добровільних викупів для співробітників у США в рамках реорганізації своєї продуктної команди, зосереджуючи увагу на штучному інтелекті (ШІ). Цей крок відбувається на фоні закликів генерального директора компанії Сундара Пічаї до підвищення продуктивності за рахунок впровадження ШІ.

Генеральний директор YouTube Ніл Мохан у внутрішньому меморандумі повідомив, що платформа вперше за десять років реорганізує свої продуктні команди. “Дивлячись у майбутнє, наступний рубіж для YouTube — це штучний інтелект”, — зазначив представник YouTube в заяві для CNBC.

Компанія підкреслила, що жодні посади не будуть скасовані в рамках цих змін. Згідно з новою структурою, три продуктні групи безпосередньо підпорядковуватимуться Мохану. Кристіан Оестлейн, раніше віце-президент з управління продуктами, очолить підрозділ підписних продуктів, до якого входять YouTube Music, YouTube Premium, YouTube TV, Primetime Channels, Подкасти та Комерція. Головний продукт-менеджер Йоганна Вуліха очолить команду продуктів для глядачів, яка охоплює основний додаток YouTube, Living Room, Пошук і Відкриття, YouTube Kids, Освіту та Безпеку.

У технологічній індустрії компанії активно змінюють свої команди, адаптуючись до швидкого розвитку ШІ та інших викликів, таких як зростання витрат через тарифи. Наприклад, у вівторок Amazon оголосила про плани скоротити близько 14 000 корпоративних працівників в рамках інвестицій у ШІ.