Акції компанії Snap впали більше ніж на 15% у середу після того, як компанія вирішила утриматися від прогнозу на другий квартал через невизначену макроекономічну ситуацію.

“Хоча наш дохід продовжує зростати, ми зіткнулися з труднощами на початку поточного кварталу, і вважаємо за доцільне збалансувати рівень інвестицій з реальним зростанням доходів”, – повідомила компанія у вівторок, зазначивши, що макроекономічні умови можуть вплинути на попит на рекламу.

Фінансовий директор Snap Дерек Андерсен під час телефонної конференції з інвесторами зазначив, що деякі рекламодавці вже відчувають наслідки змін у законодавстві, пов’язаному з безмитним ввезенням товарів до 800 доларів, яке закінчується в п’ятницю.

Перемінні тарифи, які запроваджує адміністрація Дональда Трампа, створили непередбачуване середовище для компаній у цей звітний сезон. Бої за ослаблення економіки також підвищили занепокоєння щодо зменшення рекламних витрат, які становлять важливу частину доходів Snap.

Попри утримання від прогнозу, компанія повідомила про зростання доходів на 14% – з 1,19 мільярда до 1,36 мільярда доларів. Чистий збиток також скоротився на 54% до 140 мільйонів доларів або 8 центів на акцію, в порівнянні з 305 мільйонами або 19 центами минулого року. Збитки пов’язані з витратами на вихід працівників та компенсаціями.

Snap також повідомила про зростання кількості активних користувачів: щоденна активна аудиторія зросла до 460 мільйонів, а місячна – до 900 мільйонів. Однак у Північній Америці кількість щоденних активних користувачів зменшилася з 100 до 99 мільйонів, але компанія не очікує подальших знижень у цьому кварталі.

Багато аналітиків на Уолл-стріт вважають, що відсутність чіткого прогнозу і макроекономічні обставини вплинуть на акції компанії, а також призведуть до коригування цінових цілей.