YouTube оголосив про запуск нового інструменту, який дозволить рекламодавцям використовувати модель штучного інтелекту Gemini для таргетування реклами на тих глядачів, які найбільше залучені до відео.

Нова функція, названа “Peak Points”, визначає моменти, коли відео отримує підвищену увагу глядачів, та пакетує рекламу для розміщення після цих моментів. Це дозволить підвищити кількість показів і рейтинг кліків на YouTube, що є основним показником, за яким творці контенту заробляють на платформі.

YouTube повідомив, що модель штучного інтелекту навчена шляхом аналізу елементів відео, таких як кадри та транскрипти. “Peak Points” наразі перебуває на стадії тестування і буде впроваджено протягом року.

Про функцію “Peak Points” було оголошено під час заходу YouTube Brandcast у Нью-Йорку. Крім цієї функції, YouTube також представив інші новини, спрямовані на рекламодавців. Це ще один крок Google у монетизації штучного інтелекту в той час, коли багато компаній у Силіконовій долині зосереджуються на продуктах, а не на безпеці.