Сьогодні YouTube святкує 20-річчя з моменту, коли Jawed Karim завантажив своє перше відео під назвою “Me at the Zoo”. Цей 19-секундний ролик став початком нової ери в онлайн-відео. YouTube, заснований трьома підприємцями, включаючи Каріма, Стівена Чена і Чада Хурлі, став глобальним медіа-гігантом після продажу Google у 2006 році за 1,65 мільярда доларів.
Сьогодні YouTube займає друге місце серед найбільш відвідуваних веб-сайтів у світі, поступаючись лише Google. Як зазначають аналітики MoffettNathanson, якщо б YouTube був самостійним бізнесом, його вартість коливалася б від 475 до 550 мільярдів доларів. На платформі станом на квітень було завантажено більше 20 трильйонів відео, включаючи музику, подкасти та короткі відео.
Відзначено, що YouTube має всі шанси стати найбільшим медіа-компанією за доходами до 2025 року, перевищивши Disney. За даними Nielsen, YouTube займає перше місце за загальним часом перегляду телевізійного контенту, займаючи 12% від загального часу перегляду, випереджаючи Disney, Fox і Netflix.
Крім того, YouTube залишається важливим елементом бізнесу Google, особливо в умовах зростаючого тиску на основний дохід компанії – пошук, який стикається з новими викликами від штучного інтелекту. YouTube, разом із Google Cloud, забезпечує більше 30% загального доходу Alphabet та є найшвидше зростаючими бізнесами компанії.
Зростання YouTube в основному зумовлене підписками на YouTube Premium, Music та YouTube TV, які, за оцінками, досягнуть 145 мільйонів підписників до кінця 2027 року.
Коментування закрито.