Соціальна мережа X, заснована Ілоном Маском, отримала штраф у розмірі 120 мільйонів євро (140 мільйонів доларів) від Європейської комісії за порушення вимог щодо прозорості. Це рішення стало результатом дворічного розслідування у рамках Закону про цифрові послуги, ухваленого у 2022 році.
Комісія вказала на кілька порушень, включаючи “обманливий дизайн” синього значка, недостатню прозорість рекламного репозиторію та відмову надати доступ до публічних даних для дослідників. “Обманювати користувачів синіми значками та закривати інформацію про рекламу не має місця в ЄС”, – заявила Генна Вірккунен, виконавчий віце-президент з питань технологічного суверенітету та безпеки.
X має 60 днів, щоб повідомити Комісію про плани виправлення ситуації зі “заблудливими” значками, а також 90 днів для вирішення питань з рекламним репозиторієм та доступом до публічних даних для дослідників. У разі невиконання вимог можливі штрафні санкції.
Цей штраф стався напередодні оголошення Комісії про розслідування можливих порушень антимонопольних правил у зв’язку з новою політикою доступу постачальників ШІ до WhatsApp.

Коментування закрито.