Компанія Waymo планує запустити свій сервіс роботаксі у Далласі у 2026 році, додаючи місто до списку нових ринків у США, серед яких також Маямі та Вашингтон, округ Колумбія.
Управління флотом Waymo у Далласі здійснюватиме компанія Avis Budget Group, з якою було укладено нову угоду, оголошену в понеділок. Генеральний директор Avis Браян Чой зазначив, що ця угода є “значною віхою” для компанії, яка прагне стати “провідним постачальником управління флотом, інфраструктури та операцій у ширшій екосистемі мобільності”.
Тестування роботаксі Waymo вже розпочато в центрі Далласа з використанням електромобілів Jaguar I-PACE, які обладнані системою Waymo Driver. Ця система поєднує програмне забезпечення для автоматизованого водіння, датчики та інше обладнання, що забезпечують “рівень 4” безпілотних операцій.
Пасажири зможуть замовити безпілотну поїздку через додаток Waymo. У деяких інших ринках Waymo пропонує свої послуги лише через платформу виклику Uber.
Waymo значно випереджає конкурентів на ринку роботаксі, у той час як інші розробники автономних транспортних засобів, такі як Tesla, Amazon-орієнтований Zoox та стартапи, такі як Nuro і May Mobility, також намагаються реалізувати автономний транспорт у США.
Waymo проводить понад 250,000 платних поїздок щотижня в ринках, де працює комерційно, включаючи Атланту, Остін, Лос-Анджелес, Фінікс та Сан-Франциско.
Міжнародними конкурентами Waymo є роботаксі Apollo Go в Китаї, яке планує розширення в Європу.
На телефонній конференції з приводу фінансових результатів другого кварталу Alphabet, керівники компанії зазначили, що “Waymo Driver вже проїхав понад 100 мільйонів миль на публічних дорогах”. У цьому році команда тестує в більш ніж 10 містах, включаючи Нью-Йорк та Філадельфію.
Компанія стала досить значущою, тому Alphabet навіть додала категорію до опису доходів від інших проектів у своєму останньому квартальному звіті. “Доходи від інших проектів в основному отримуються від продажу послуг автономного транспорту, послуг, пов’язаних із охороною здоров’я, та інтернет-сервісів”, – йдеться у звіті. Проте сегмент “Інші проекти” залишається відносно невеликим, з доходом у 373 мільйони доларів у кварталі, що збільшився з 365 мільйонів роком раніше. Водночас підрозділ повідомив про збиток у 1.25 мільярда доларів, що збільшився з 1.13 мільярда у другому кварталі 2024 року.
Коментування закрито.