Компанія Waymo відновила свою службу безпілотних таксі в районі Сан-Франциско після тимчасової паузи, яка сталася через масштабні відключення електроенергії, що почалися в суботу вдень.

За словами представника Waymo, Сюзанни Філіон, відключення електроенергії призвело до заторів у місті, оскільки світлофори перестали функціонувати, а транспортні засоби зазнали перебоїв у русі.

Відео, опубліковані в соціальних мережах, показали кілька автомобілів Waymo, які зупинилися в заторах. Мешканець Сан-Франциско, Метт Скулфілд, повідомив, що бачив щонайменше три безпілотні автомобілі, які зупинилися в середньому проїзді.

Відключення електроенергії почалося близько 13:09 у суботу і досягло піку приблизно через дві години, вплинувши на близько 130,000 споживачів. На ранок неділі близько 21,000 споживачів все ще залишалися без електрики.

Waymo призупинила свою службу в суботу ввечері, а також у першій половині неділі. Філіон зазначила, що більшість активних поїздок були успішно завершені до того, як автомобілі були повернуті в депо.

Тим часом, генеральний директор Tesla, Ілон Маск, зазначив, що служба таксі Tesla не зазнала впливу від відключення електроенергії, хоча Tesla не має безпілотної служби таксі в Сан-Франциско.

Експерти вказують на те, що подібні відключення електроенергії можуть бути передбачуваними, і що для безпечного функціонування безпілотних технологій необхідно поєднувати людську і машинну інтелігенцію.