Попри бум штучного інтелекту, багато малих бізнесів у США стикаються з фінансовими труднощами. Кемерон Паппас, власник квіткового магазину Norton’s Florist у Бірмінгемі, штат Алабама, відчуває це на власному досвіді. Хоча компанії, такі як Nvidia і Alphabet, піднімають фондовий ринок на нові висоти, реальна економіка страждає від високих витрат і зниження споживчого попиту.
У 2025 році економіка США зросла на 3.8% у другому кварталі, проте малий бізнес відчуває тиск від тарифів та зменшення витрат споживачів. “Ми уважно стежимо за всіма нашими витратами”, – зазначив Паппас у інтерв’ю CNBC. Щоб уникнути підвищення цін, він змушений скорочувати кількість стебел у букетах, зберігаючи таким чином конкурентоспроможність.
Згідно з даними JPMorgan Chase, витрати на штучний інтелект внесли 1.1% у зростання ВВП у першій половині року, перевищивши споживчий сектор. Однак виробництво у США скорочувалось протягом семи місяців поспіль, а будівельні витрати залишались на низькому рівні через високі відсоткові ставки.

Коментування закрито.