Компанія Visa оголосила про успішне завершення пілотної програми, яка включала сотні транзакцій з використанням штучного інтелекту. Це сталося після її продуктового заходу в квітні цього року.
Згідно з повідомленням, Visa та інші гравці у фінансових технологіях активно розробляють інструменти, які дозволяють споживачам доручати штучному інтелекту виконання певних транзакцій. “Цей рік стане роком широкого впровадження, і споживачі почнуть звикати до різних агентних середовищ”, – заявив Рубайл Бірвадкер, керівник продуктів та партнерств Visa, у інтерв’ю.
Штучний інтелект змінює досвід покупок в електронній комерції, впливаючи на те, як споживачі купують і переглядають товари. Хоча дані поки обмежені, Бірвадкер зазначив, що ці інструменти можуть бути корисними для регулярних покупок або подій, таких як продаж квитків на концерти.
Visa також планує запустити пілотні програми в Азії та Європі наступного року і співпрацює з понад 20 партнерами над інструментами для агентів штучного інтелекту.

Коментування закрито.