Venmo, платформа, що належить PayPal, оголосила про оновлення своєї дебетової картки, яка тепер пропонує 15% кешбек у великих роздрібних мережах, таких як Walmart, Sephora та Lyft. Це нововведення є частиною стратегії Venmo, спрямованої на розширення функціоналу за межі простих переказів між користувачами.

У першому кварталі 2024 року обсяг транзакцій через Venmo зріс на 50%, оскільки все більше користувачів почали сприймати додаток як основний гаманцевий сервіс. За даними PayPal, 45% брендових чек-аутів у США проходять через їх платформу, з Venmo, інтегрованим у такі бренди, як Uber, Starbucks і TikTok Shop.

Дієго Скотті, виконавчий віце-президент PayPal, зазначив, що Venmo переходить від додатку для платежів до повноцінної комерційної платформи. Незважаючи на зростання обсягу транзакцій, Venmo ще має значний потенціал для зростання: проникнення дебетових карток Venmo залишається на низькому рівні в порівнянні з Cash App.

Оновлена картка також дозволяє користувачам здійснювати покупки без комісії за міжнародні транзакції, активувати автоматичні поповнення, а також оплачувати покупки в магазинах через мобільні гаманці. Venmo розширює своє присутність у роздрібній торгівлі, надаючи можливість розрахунків у таких мережах, як TikTok Shop, Instacart та Domino’s.