Ринок цифрової реклами демонструє ознаки слабкості на фоні торгової війни, ініційованої президентом Дональдом Трампом. Після позитивних результатів першого кварталу, вартість акцій таких технологічних гігантів, як Meta і Alphabet, зросла завдяки сильним доходам, які перевершили очікування аналітиків.

Зокрема, реклама в онлайн-торгівлі зросла на 19% у річному вимірі, що є швидшим темпом зростання, ніж у Meta (16%) та Google (9%). Навіть менші компанії, такі як Reddit і Snap, показали результати, що перевищують прогнози.

Однак, під час обговорення перспектив на решту року, керівники компаній висловили занепокоєння щодо зменшення витрат на цифрову рекламу з боку азійських експортерів електронної комерції. Головний фінансовий директор Meta, Сюзан Лі, зазначила, що закриття торговельної дірки негативно вплинуло на витрати таких компаній, як Temu та Shein.

Керівники Alphabet і Pinterest також підтвердили, що реклама з Азії скорочується, а невизначеність в економіці посилює ці проблеми. Snap навіть скасував прогнози на другий квартал через можливе скорочення рекламних бюджетів компаній.