Tesla оголосила про відкриття свого першого шоуруму в Індії, що відбудеться в Мумбаї 15 липня. Ця подія знаменує перший офіційний вихід американського виробника електромобілів на індійський ринок.

Відкриття “Experience Center” заплановане на 15 липня в торговому центрі Maker Maxity у районі Bandra Kurla в Мумбаї. Під час заходу, тривалість якого становитиме півтори години, Tesla представить свої автомобілі та, ймовірно, запустить прямий продаж для індійських споживачів.

Компанія Tesla довгий час планувала вихід на індійський ринок. У квітні Ілон Маск провів зустріч з прем’єр-міністром Індії Нарендрою Моді для обговорення співпраці в сферах технологій та інновацій. Водночас, фінансовий директор Tesla зазначив, що компанія обережно підходить до питання виходу на нові ринки.

Наразі Tesla не має виробничих потужностей в Індії, тому автомобілі, що продаватимуться, будуть імпортовані з інших країн, таких як Китай та Німеччина. На шляху до успіху компанії можуть стояти виклики, такі як високі імпортні мита на електромобілі, які складають близько 70%. Індійський уряд пропонує знижені мита у 15%, якщо компанії інвестують 500 мільйонів доларів у місцеве виробництво.

Також Tesla планує найняти нових співробітників у Мумбаї, зокрема радників для роботи у шоурумі, операторів для збору даних для функції Autopilot та сервісних техніків. Оголошення про вакансії також з’явилися в Нью-Делі, проте інформації про відкриття шоуруму в столиці поки немає.