Продажі Tesla в Китаї впали до трирічного мінімуму в жовтні, викликавши занепокоєння, що виробник електромобілів може зазнати першого зниження річних продажів у цій країні. В минулому місяці компанія продала 26 006 автомобілів, що стало наслідком жорсткої конкуренції з місцевими виробниками, такими як BYD та Li Auto, а також цінової війни на фоні погіршення економічної ситуації.
Частка Tesla на китайському ринку електромобілів зменшилася з 8,7% у вересні до 3,2% у жовтні. “Tesla опинилася під тиском з усіх боків, як рій дронів, які забирають її продажі”, – прокоментував ситуацію Майкл Данн, CEO Dunne Insights.
Нещодавно новим конкурентом Tesla в сегменті преміум-електромобілів стала компанія Xiaomi, яка зафіксувала рекордні продажі своїх моделей YU7 та SU7, незважаючи на проблеми з безпекою. У третьому кварталі Xiaomi продала близько 109 000 автомобілів, у той час як Tesla – 170 000.
Крім того, новий стартап Leapmotor, заснований у 2015 році, почав перевершувати місцевих конкурентів у продажах і цінових показниках. Його SUV C10 коштує приблизно вдвічі менше, ніж Model Y від Tesla.
Наразі лідером продажів у Китаї є Geely Geome Xingyuan, який пропонує доступні моделі за ціною нижче 10 000 доларів. Успіх Geome Xingyuan свідчить про бюджетну спрямованість китайських споживачів.
Хоча конкуренція зростає, Model Y від Tesla все ще займає 6-те місце на ринку. Генеральний директор компанії Ілон Маск висловив сподівання, що Китай схвалить програмне забезпечення “Full-Self Driving” на початку 2026 року. Проте аналітики вважають, що Tesla потрібно оновити свої моделі, щоб залишитися конкурентоспроможною на місцевому ринку.
Тож, 2026 рік може стати вирішальним для Tesla в Китаї, оскільки реальність все більше відстає від амбіцій компанії.

Коментування закрито.