Китайський технологічний гігант Tencent повідомив про зростання доходів на 13% у першому кварталі 2025 року, завдяки прискореному розвитку свого ключового ігрового бізнесу. За підсумками кварталу компанія отримала дохід у 180,02 мільярда юанів (25 мільярдів доларів), що перевищує очікування аналітиків, які прогнозували 174,63 мільярда юанів.

Однак чистий прибуток Tencent склав 47,8 мільярда юанів, що не дотягнуло до прогнозованих 52,2 мільярда юанів. Тим не менш, прибуток зріс на 14% у річному вимірі.

Компанія, яка є однією з найбільших у світі в ігровій індустрії, отримала 24% зростання доходів від внутрішнього ігрового сегмента, що становить 42,9 мільярда юанів, завдяки успіху таких ігор, як “Honor of Kings” та “Peacekeeper Elite”, а також нових проектів, таких як “DnF Mobile”.

Міжнародний сегмент ігор також показав позитивну динаміку, з доходом у 16,6 мільярда юанів, що на 23% більше в річному обчисленні, завдяки популярності ігор, таких як “Brawl Stars” та “PUBG Mobile”.

Крім того, Tencent управляє WeChat — найбільшим месенджером у Китаї, що має понад 1,4 мільярда активних користувачів щомісяця. Цей супер-додаток дозволяє користувачам здійснювати мобільні платежі, грати в ігри та бронювати квитки на літаки. Велика кількість користувачів дозволила компанії почати монетизацію платформи через рекламу, що стало швидко зростаючим бізнесом.

Доходи від рекламних послуг зросли на 20% у річному обчисленні до 31,9 мільярда юанів, що пояснюється високим попитом з боку рекламодавців на продукти відеореклами, пошуку та міні-програм у WeChat.