Китайський рітейлер Temu змінив свою бізнес-модель у США після того, як нові правила щодо малих вантажів набрали чинності. З п’ятниці, 12:01 за східним часом, компанія почала демонструвати на своєму сайті та в додатку лише товари, які відправляються з американських складів. Продукти, що раніше постачалися безпосередньо з Китаю, тепер позначені як відсутні на складі.
Temu здобула популярність у США завдяки наддешевим товарам, які постачалися з Китаю, такими як кросівки за $5 та прес для часнику за $1.50. Доступність таких низьких цін була можлива завдяки так званому правилу de minimis, яке дозволяло безмитний ввіз товарів вартістю до $800 з 2016 року.
Однак це законодавче послаблення закінчилося в п’ятницю внаслідок виконавчого указу, підписаного президентом Дональдом Трампом у квітні. Трамп короткочасно призупинив правило de minimis у лютому, перш ніж знову його відновити через труднощі митників у обробці та зборі мит на велику кількість малих вантажів.
Коментування закрито.