Китайський онлайн-ритейлер Temu значно зменшив витрати на рекламу в США та зазнав падіння в рейтингу App Store після введення тарифів на імпорт з Китаю адміністрацією президента Дональда Трампа. Це рішення призвело до підвищення тарифів на 145% на товари, що надходять з Китаю, і скасування безмитного ввезення товарів вартістю менше 800 доларів з 2 травня.
Temu, що належить китайському гіганту електронної комерції PDD Holdings, раніше активно рекламувався, прагнучи залучити американських споживачів до своїх пропозицій за низькими цінами. Однак, за даними SimilarWeb, завантаження додатку Temu в App Store впали на 62%. Рекламні оголошення, що просували дешеві товари, практично зникли з соціальних мереж.
У відповідь на нові тарифи Temu та інший китайський рітейлер Shein оголосили про підвищення цін на свої товари. Компанія Temu вказала, що зростання витрат на ведення бізнесу вимагатиме коригування цін з 25 квітня 2025 року. Інші учасники ринку, такі як продавці на Amazon, також розглядають можливість підвищення цін через нові умови ведення бізнесу.
Коментування закрито.