Акції StubHub впали на 24% після того, як компанія оголосила про відсутність прогнозів на четвертий квартал. Генеральний директор StubHub Ерік Бейкер під час конференц-дзвінка з інвесторами зазначив, що терміни початку продажу квитків можуть змінюватися з кварталу в квартал, ускладнюючи прогнозування споживчого попиту.
Бейкер підкреслив, що попит на живі події залишається “феноменальним”, а також повідомив, що компанія планує надати прогноз на 2026 рік під час звіту про результати четвертого кварталу.
Фінансовий директор Конні Джеймс додала, що цього року спостерігаються зміни в термінах продажу квитків. “Кілька великих турів, які зазвичай виходять на продаж у четвертому кварталі, відбулися раніше, наприкінці вересня”, – сказала вона.
Аналітики Wedbush висловили подив з приводу рішення керівництва StubHub не надавати жодних прогнозів. Вони зазначили, що відсутність прогнозу збільшить тиск на акції, оскільки інвестори стурбовані відсутністю видимості на найближчу перспективу.
Незважаючи на це, компанія показала результати, які перевершили очікування, зростання доходу на 8% у третьому кварталі до $468,1 мільйона, перевищивши середній прогноз аналітиків у $452 мільйона.
StubHub зафіксувала чистий збиток у $1,33 мільярда, або $4,27 на акцію, через одноразові витрати, пов’язані з IPO, яке відбулося у вересні.

Коментування закрито.