StubHub, популярна платформа для продажу квитків, відновила свої плани щодо виходу на фондовий ринок і має намір провести первинне публічне розміщення акцій (IPO) у вересні. Про це повідомляє CNBC з посиланням на джерела, знайомі з ситуацією.
Компанія призупинила свої IPO-плани у квітні через занепокоєння щодо митних тарифів, які були введені адміністрацією президента Дональда Трампа. StubHub подала свій проспект у березні, плануючи розмістити свої акції на Нью-Йоркській фондовій біржі під тикером “STUB”.
Згідно з інформацією, StubHub планує розпочати свій IPO-тур після Дня праці, 1 вересня, і вийти на біржу пізніше в цьому місяці. Компанія не надала коментарів щодо свого плану.
В оновленому проспекті IPO, поданому в понеділок, StubHub повідомила про зростання доходів на 10% у першому кварталі до 397,6 мільйона доларів, а операційний прибуток склав 26,8 мільйона доларів, в порівнянні з втратою 883 тисяч доларів у попередньому році. Однак чисті збитки зросли до 35,9 мільйона доларів, у порівнянні з 29,7 мільйона доларів роком раніше.
Ринок IPO останнім часом активізувався, після тривалої паузи через високу інфляцію та зростаючі процентні ставки. Серед нових учасників ринку — стартапи, такі як Firefly Aerospace, Figma та інші.
StubHub, яка була заснована у 2000 році, з 2007 року належала eBay, а у 2020 році була викуплена її співзасновником Ерік Бейкером за 4 мільярди доларів через його нову компанію Viagogo. Перед початком процесу IPO StubHub прагнула до оцінки в 16,5 мільярда доларів, але не надала очікуваного цінового діапазону для своїх акцій.
Під час підготовки до IPO, StubHub стикається з серйозною конкуренцією на ринку онлайн-продажу квитків, зокрема з Ticketmaster, Vivid Seats та SeatGeek.
Коментування закрито.