Компанія StubHub, онлайн-платформа для продажу квитків, оголосила ціну свого первинного публічного розміщення (IPO) на рівні $23.50 за акцію, що оцінює компанію в $8.6 мільярдів. Про це повідомила CNBC у вівторок.
Ця ціна відповідає середньому значенню очікуваного діапазону, який компанія надала минулого тижня. Акції StubHub планують почати торгуватися на Нью-Йоркській фондовій біржі під символом “STUB” в середу.
StubHub була заснована в 2000 році Ерік Бейкером та була придбана eBay за $310 мільйонів через сім років. У 2020 році Бейкер знову викупив StubHub за приблизно $4 мільярди через свою нову компанію Viagogo, яка працює на ринку квитків в Європі.
Компанія намагалася вийти на публічний ринок протягом останніх кількох років, але двічі затримувала свій дебют. Остання затримка сталася в квітні, коли тарифи президента Дональда Трампа “День визволення” викликали збурення на ринках.
StubHub подала оновлений проспект у серпні, фактично відновивши процес виходу на біржу. В останні місяці ринок IPO відновився після тривалої паузи через високу інфляцію та зростання відсоткових ставок.
У своєму оновленому проспекті StubHub зазначила, що доходи за перший квартал зросли на 10% у порівнянні з минулим роком, досягнувши $397.6 мільйонів, а операційний прибуток склав $26.8 мільйонів. Проте, чистий збиток компанії зріс до $35.9 мільйонів з $29.7 мільйонів роком раніше.
Коментування закрито.