Акції StubHub відкрилися на рівні $25.35 під час дебюту на Нью-Йоркській фондовій біржі (NYSE) у середу, після того як онлайн-продавець квитків призначив ціну свого IPO на рівні $23.50 за акцію, що принесло компанії $800 мільйонів. Тепер компанія торгується під тикер-символом “STUB”.

Дебют IPO StubHub, що відбувся після затримки в квітні, пов’язаної з торговими тарифами, введеними президентом Дональдом Трампом, є частиною відновлення ринку технологій після кількох складних років. У минулому тижні також успішно дебютували компанії, такі як шведський сервіс “buy now, pay later” та криптофірма Gemini, заснована братами Вінклвосс.

StubHub має 25-річну історію з численними транзакціями. У 2007 році компанію придбала eBay за $310 мільйонів, але у 2020 році вона була викуплена її співзасновником Еріком Бейкером за приблизно $4 мільярди через його нову компанію Viagogo.

Компанія виграла від відновлення ринку живих подій після карантинів, зокрема, завдяки популярним шоу, як-от тури Тейлор Свіфт і Бейонсе, а також спортивним подіям, таким як Суперкубок. У першому кварталі StubHub зафіксувала зростання доходів на 10% до $397.6 мільйонів, проте її чистий збиток зріс до $35.9 мільйонів.

StubHub заробляє, з’єднуючи покупців з перепродавцями квитків, продавши більше 40 мільйонів квитків минулого року. Федеральна торгова комісія наразі проводить розслідування Ticketmaster щодо можливих порушень, а також надіслала попереджувальний лист StubHub з вимогою дотримуватися правил щодо “непотрібних зборів”.