Сервіс супутникового інтернету Starlink, який належить компанії SpaceX Ілона Маска, зазнав серйозних перебоїв у роботі 30 листопада. За даними Downdetector, було зафіксовано понад 60,000 повідомлень про збій.
Перебої почалися приблизно о 4:30 за східним часом, коли Маск вибачився за незручності та запевнив, що сервіс відновлять найближчим часом. О 6:23 вечора віце-президент з інженерії Starlink Майкл Ніколс повідомив, що проблема «переважно усунена», і сервіс відновився приблизно на 2.5 години.
Згодом Starlink підтвердив, що послуга повністю відновлена. Ці перебої сталися на фоні запуску нової послуги T-Satellite від T-Mobile, яка забезпечує підключення мобільних телефонів у важкодоступних місцях, де немає звичайних веж операторів.
Коментування закрито.