Spotify повідомила про сильні результати третього кварталу, які перевищили очікування аналітиків. Загальний дохід компанії зріс на 12% у порівнянні з минулим роком, досягнувши 4,27 мільярда євро, що перевищує прогноз у 4,23 мільярда євро.
Прибуток на акцію склав 3,28 євро, що також перевищує очікування у 1,97 євро. Кількість преміум підписників зросла на 12%, до 281 мільйона, проте це число трохи не дотягнуло до прогнозу у 281,24 мільйона.
Варто зазначити, що Spotify підвищила ціни на підписки в серпні до 11,99 євро в кількох регіонах, включаючи Південну Азію, Близький Схід, Африку, Європу, Латинську Америку та Азійсько-Тихоокеанський регіон. Прибуток від преміум-підписок зріс на 9%, або на 13% за постійним курсом, але дохід від реклами зменшився на 6% до 446 мільйонів євро.
Генеральний директор Spotify, Даніель Ек, зазначив, що бізнес залишається здоровим, а компанія має всі необхідні інструменти для подальшого зростання.
Нагадаємо, що в вересні Ек оголосив про свій намір піти з посади генерального директора в січні, передавши обов’язки співпрезидентам Густаву Сьодерстрому та Алексу Норстрему.

Коментування закрито.