Новий додаток OpenAI під назвою Sora 2, що дозволяє генерувати відео за допомогою штучного інтелекту, став вірусним хітом менш ніж за тиждень після свого запуску. З моменту виходу 30 вересня, Sora 2 набрав понад мільйон завантажень на iOS, незважаючи на те, що доступ до нього був обмежений запрошеннями. Цей показник перевищив рекорди ChatGPT, що вийшов у травні 2023 року.
Sora 2 займає друге місце у списку додатків Apple, поступившись лише додатку, пов’язаному з просуванням ресторанів, зірки репу Дрейка. Якщо Sora 2 зможе утримати свою популярність, це може загрожувати Meta, оскільки зменшить час, який користувачі проводять у Facebook та Instagram, основних джерелах доходу компанії від реклами.
На думку аналітика Міхаеля Натансона, якщо інвестори сприймуть Sora 2 як загрозу, це може вплинути на їхнє ставлення до акцій Meta. Хоча він залишається оптимістом щодо майбутнього Meta, наголошує на важливості стежити за змінами у споживчій поведінці.
Sora 2 дозволяє користувачам створювати та ділитися відео, використовуючи текст або зображення. Проте OpenAI стикається з критикою за те, що деякі згенеровані відео викликали суперечки, зокрема через неприпустимі зображення історичних особистостей.
У відповідь на конкуренцію Meta запустила свій власний додаток Vibes, який також дозволяє створювати короткі відео, але поки що відстає від Sora 2 в технологічному плані. Водночас, Meta продовжує інвестувати в розвиток штучного інтелекту, намагаючись закрити технологічний розрив з OpenAI.
Залишається питання, чи дійсно користувачі хочуть контенту, згенерованого повністю штучним інтелектом. Деякі аналітики вважають, що популярність Sora 2 може зменшитися, оскільки люди можуть втомитися від штучного контенту.

Коментування закрито.