Компанія Snowflake, що спеціалізується на програмному забезпеченні для аналізу даних, оголосила про намір придбати стартап Crunchy Data за приблизно 250 мільйонів доларів. Crunchy Data пропонує хмарне програмне забезпечення на базі відкритої бази даних PostgreSQL, яке визнано найпопулярнішим у 2023 році за версією опитування розробників Stack Overflow.
Crunchy Data забезпечує додаткові функції безпеки та продуктивності в порівнянні зі стандартним кодом. У минулому місяці конкурент Snowflake, компанія Databricks, також оголосила про намір придбати Neon, чия програма також базується на PostgreSQL, за приблизно 1 мільярд доларів. Snowflake раніше розглядала можливість покупки Neon, але відмовилась.
З Crunchy Data, Snowflake сподівається спростити процес перенесення даних у свою платформу, що дозволить клієнтам легше виконувати запити на більших обсягах даних. У результаті акції Snowflake зросли на 36% з початку року. Генеральний директор Snowflake, Срідхар Рамасвамі, наголосив на важливості цього придбання для розвитку технологій штучного інтелекту в компанії.
Crunchy Data була заснована у 2012 році та має близько 100 співробітників. Серед клієнтів компанії — Kyndryl, Thales і Міністерство внутрішньої безпеки США.
Коментування закрито.