Merriam-Webster оголосив слово “slop” словом року 2025, що свідчить про зростаючу обережність щодо штучного інтелекту. Відповідно до визначення, “slop” тепер позначає “цифровий контент низької якості, який зазвичай виробляється у великій кількості за допомогою штучного інтелекту”.
Цей термін раніше вживався переважно для опису “продуктів малої вартості” або “відходів їжі, що годують тварин”. У мережі з’явилося багато контенту, створеного за допомогою AI, включаючи відео, яке, за даними 404 Media, набрало понад 362 мільйони переглядів на платформах Meta.
У вересні Meta запустила нову стрічку “Vibes” для відео, створених штучним інтелектом, а OpenAI представив додаток Sora. Ці сервіси, разом з TikTok, YouTube та іншими, заповнені AI “slop”, який часто може приносити дохід за умови достатньої взаємодії.
Spotify повідомив, що у вересні видалив понад 75 мільйонів треків, створених AI, які вважалися “спамом”, і запровадив політику захисту артистів від обману та імпостуризації. Компанія зіткнулася з критикою після того, як проект The Velvet Sundown отримав мільйон слухачів на місяць без попереднього розкриття, що його пісні створені з використанням генеративного AI.
Згідно з останнім опитуванням CNBC, кількість людей, які користуються AI-платформами, такими як ChatGPT, Copilot та Google Gemini, знизилася за останні два-три місяці. Лише 48% опитаних вказали на використання AI-платформ, що на 5% менше, ніж у серпні.

Коментування закрито.