Генеральний директор ServiceNow, Білл Макдермотт, запевнив, що компанії, які займаються штучним інтелектом, не становлять загрози для підприємницького програмного забезпечення. Він заявив, що ці компанії не виконують ті ж функції, що й ServiceNow, та підкреслив важливість інтеграції з великими постачальниками технологій.

На фоні зростаючої тривоги на Уолл-Стріт про можливу заміну традиційного програмного забезпечення автоматизованими моделями, Макдермотт нагадав, що програмне забезпечення ServiceNow виконує складні функції, такі як управління активами, операціями та безпекою. Він також зазначив, що AI не здатний впоратися з уже складним середовищем підприємств.

«Ці агенти продаються в силосах, і саме це є причиною, чому AI не працюватиме», — додав він. Макдермотт також анонсував п’ятиразовий спліт акцій компанії, щоб залучити більше інвесторів, заявивши, що хоче, аби споживчі інвестори могли легко купувати акції.