Акції компанії Roblox підскочили на 16% у четвер після того, як компанія повідомила про результати другого кварталу, що перевищили очікування, завдяки сильному зростанню кількості користувачів.

Гральна платформа зафіксувала $1.44 мільярда у чистих бронюваннях, що на 51% більше в порівнянні з попереднім роком. Аналітики, опитані LSEG, очікували $1.24 мільярда у чистих бронюваннях за цей квартал.

Кількість активних користувачів також зросла: щоденні активні користувачі досягли 111.8 мільйонів, що на 41% більше в річному вимірі, а загальна кількість годин, проведених у грі, зросла до 27.4 мільярдів, що на 58% більше в порівнянні з попереднім роком.

«Наше річне зростання цього кварталу є відображенням наших стратегічних інвестицій в інфраструктуру, продуктивність, відкриття та віртуальну економіку, які продовжують створювати сприятливі умови для розвитку творців у межах здорової, взаємопов’язаної екосистеми», – зазначив генеральний директор David Baszucki у своєму прес-релізі.

Baszucki також додав, що компанія прагне зайняти 10% світового ринку контенту ігор.