Китайські виробники електромобілів Leapmotor та Aito встановили рекорди з доставок у травні 2023 року, в умовах зростаючої конкуренції на ринку. Leapmotor, підтримуваний компанією Huawei, доставив 45,067 автомобілів, що на 148% більше в порівнянні з минулим роком. 15 травня компанія представила оновлену версію свого кросовера C10, який продається за ціною від 122,800 юанів (близько 17,045 доларів США), з доставкою понад 13,000 одиниць цього моделі у травні.

У свою чергу, Aito також повідомив про рекордні 44,454 доставлених автомобілів. 30 травня компанія представила свій новий ультра-люксовий седан Maextro S800, стартова ціна якого становить 708,000 юанів.

Гігант індустрії BYD продовжує утримувати лідерство з 376,930 проданими автомобілями у травні. Загальні продажі автомобілів у травні зросли на 14.1% у порівнянні з попереднім роком, згідно з розрахунками CNBC.

BYD 23 травня знизив ціни на 22 моделі, що призвело до падіння акцій китайських автовиробників. Серед новинок компанії 28 травня були представлені моделі Mona M03 Max і Plus, ціни на які стартують з 129,800 юанів та 119,800 юанів відповідно.

Xiaomi також продемонстрував позитивну динаміку, доставивши понад 28,000 автомобілів у травні, а 22 травня анонсував нову модель розкішного SUV YU7, яка буде офіційно запущена у липні.

Проте інші стартапи виявилися з помірним зростанням у доставках. Китайські автовиробники прагнуть диверсифікуватися, адже конкуренція посилюється, але мита, накладені Європейським Союзом та США на китайські електромобілі, можуть ускладнити розширення на західні ринки. Натомість компанії можуть звернути увагу на нові ринки, зокрема в Африці.