Компанія EssilorLuxottica повідомила, що доходи від продажу розумних окулярів Ray-Ban Meta за рік зросли більш ніж утричі. Це стало відомо в понеділок у звіті про фінансові результати компанії.
Завдяки успіху окулярів Ray-Ban Meta, які були створені в партнерстві з компанією Meta (материнська компанія Facebook) з 2019 року, загальні продажі EssilorLuxottica у першій половині року склали 14,02 мільярда євро (16,25 мільярда доларів США), що на 7,3% більше порівняно з минулим роком.
Генеральний директор EssilorLuxottica Франческо Міллері та заступник генерального директора Поль дю Сайянт у спільній заяві зазначили: “Ми ведемо трансформацію окулярів як наступної обчислювальної платформи, де штучний інтелект, сенсорні технології та багаті дані в сфері охорони здоров’я зливаються, щоб розкрити наш потенціал”.
У звіті також вказується, що нові розумні окуляри Oakley Meta, представлені у червні, стали останнім продуктом, розробленим у партнерстві з Meta. CNBC повідомила в червні, що Meta та Luxottica планують представити версію розумних окулярів під брендом Prada в майбутньому.
Luxottica володіє багатьма відомими брендами, такими як Ray-Ban, Oakley, Vogue Eyewear та Persol. У вересні Meta продовжила довгострокову угоду про партнерство з Luxottica, щоб “співпрацювати в наступному десятилітті для розробки багатопоколіннєвих продуктів розумних окулярів”.
Коментування закрито.