Акції Pinterest впали майже на 20% після того, як компанія опублікувала фінансові результати за третій квартал, які не виправдали очікувань аналітиків. Прибуток на акцію склав 38 центів, що нижче за прогнозовані 42 центи. Виручка компанії залишилася на рівні 1,05 мільярда доларів, що відповідало очікуванням.
Згідно з даними компанії, продажі за третій квартал зросли на 17% у порівнянні з минулим роком, а чистий прибуток склав 92,11 мільйона доларів, що на 201% більше, ніж 30,56 мільйона доларів у аналогічному періоді минулого року.
Pinterest прогнозує, що виручка за четвертий квартал становитиме від 1,31 до 1,34 мільярда доларів, що нижче за очікування Уолл-стріт у 1,34 мільярда доларів.
Кількість активних користувачів Pinterest досягла 600 мільйонів, перевищивши прогноз у 590 мільйонів. Тим не менш, продажі в США та Канаді склали 786 мільйонів доларів, що також нижче за очікування аналітиків.
Генеральний директор Pinterest Білл Реді зазначив, що інвестиції в штучний інтелект і інновації в продуктах приносять результати, а компанія стала лідером у візуальному пошуку. Однак фінансовий директор Джулія Доннелі відзначила, що компанія зіткнулася з деякими проблемами через зниження витрат на рекламу в США та Канаді, пов’язаними з тарифами, що впливають на великі роздрібні мережі.
У той час як великі технологічні компанії, такі як Meta, Alphabet і Amazon, продемонстрували сильні результати продажів у сфері цифрової реклами, Pinterest зазнала значних втрат на ринку.

Коментування закрито.