Компанія Perplexity AI звинуватила Amazon у “булінгу” після отримання юридичного листа, в якому гігант електронної комерції вимагав зупинити використання їхнього браузера Comet для покупок на платформі Amazon.
У блозі Perplexity зазначено, що користувачі можуть запитувати у Comet Assistant про товари та здійснювати покупки на Amazon, і що їм “подобається цей досвід”. Проте, компанія отримала “агресивну юридичну загрозу” від Amazon, яка вимагала припинити цю практику.
Адвокати Amazon надіслали Perplexity лист з вимогою про припинення дій, датований 31 жовтня, звинувачуючи компанію у комп’ютерному шахрайстві за те, що вона не розкриває, коли її AI-агенти здійснюють дії від імені користувачів на платформі.
У листі, що став доступним CNBC, йдеться: “Перспектива Amazon ясно демонструє, що Perplexity не має авторизації для доступу до магазину Amazon, облікових записів користувачів або деталей рахунків, використовуючи своїх замаскованих AI-агентів”.
“Amazon мала б це полюбити. Легше купувати – більше транзакцій і щасливіші клієнти. Але Amazon не переймається цим,” – зазначила Perplexity. “Вони більше зацікавлені в тому, щоб показувати вам рекламу, спонсоровані результати і впливати на ваші рішення про покупки”.
Amazon у своєму блозі заявила, що сторонні агенти для покупок повинні працювати відкрито і “поважати рішення постачальників послуг” щодо участі.
Компанія також зазначила, що Perplexity не діє прозоро і намагається уникнути компанії для отримання несанкціонованого доступу до її магазину.
Крім того, Amazon стверджує, що агенти Perplexity погіршують досвід покупок на Amazon, показуючи товари, які не розширюють вибір, не надають персоналізованих рекомендацій і можуть не забезпечувати найшвидшу доставку для покупців.

Коментування закрито.