Partiful, стартап у сфері планування свят, продовжує набирати популярність серед молоді, незважаючи на виклики пандемії. Компанія, заснована Шреєю Мурті та Джой Тао у 2020 році, має на меті об’єднувати людей на живих заходах, і за останні п’ять років її використали мільйони користувачів для організації свят, весіль та інших подій.

За словами генерального директора Partiful, Шреї Мурті, компанія додала 2 мільйони нових користувачів з початку року, на сьогодні її середня кількість активних користувачів становить 500,000 на місяць, що на 400% більше в річному обчисленні. Більшість користувачів, близько 90%, проживають у США.

Partiful привернула увагу після запуску Apple власного сервісу для планування заходів у лютому. У відповідь на це, стартап опублікував жарт про «копіювальників» у своєму акаунті в соцмережі X. Конкуренція на ринку з такими платформами, як Eventbrite та Evite, залишається високою, однак Partiful виділяється завдяки своїм нестандартним та веселим дизайнам, що приваблюють молодіжну аудиторію.

На фоні цього, Facebook закрив свій додаток для планування подій, що ставить Partiful на передову в індустрії, яка постійно змінюється.