OpenAI представила новий інструмент під назвою “shopping research”, який дозволить користувачам ChatGPT отримувати детальні гіди для покупок. Цей інструмент запускається в той час, коли споживачі активно готуються до святкового сезону. Користувачі зможуть налаштовувати свої гіди, враховуючи бюджет, бажані характеристики товарів та адресатів покупок.
При запитах на кшталт “Знайди найтихіший бездротовий пилосос для маленької квартири” або “Потрібен подарунок для моєї племінниці, яка любить малювати”, інструмент shopping research з’явиться автоматично. OpenAI зазначає, що результати будуть базуватися на публічно доступних даних з роздрібних сайтів, і компанія не буде ділитися чатом користувачів з роздрібниками.
Користувачі, які користуються безкоштовною, Go, Plus та Pro версіями ChatGPT, зможуть отримувати доступ до нового інструменту, а також використовувати функцію Instant Checkout для безпосередніх покупок у майбутньому.
Цей крок є частиною стратегії OpenAI щодо поглиблення своїх можливостей в електронній комерції, яка також включає нещодавнє введення Instant Checkout у вересні.

Коментування закрито.