Компанія Omada Health, що спеціалізується на віртуальному лікуванні, подала заявку на проведення первинного публічного розміщення акцій (IPO) в п’ятницю. Це стало важливою новиною для цифрової медицини, оскільки ринок IPO залишався в основному бездіяльним протягом останніх трьох років.
Omada Health була заснована в 2012 році і пропонує програми віртуального догляду для пацієнтів із хронічними захворюваннями, такими як преддіабет, діабет і гіпертонія. Компанія описує свій підхід як “догляд між візитами”, що доповнює загальну екосистему охорони здоров’я.
Згідно з поданою документацією, доходи Omada зросли на 57% у першому кварталі до 55 мільйонів доларів, у порівнянні з 35,1 мільйона доларів у тому ж періоді минулого року. У 2024 році компанія отримала 169,8 мільйона доларів доходу, що на 38% більше, ніж 122,8 мільйона доларів у попередньому році.
Чистий збиток компанії зменшився до 9,4 мільйона доларів у першому кварталі, порівняно з 19 мільйонами доларів у тому ж періоді минулого року. За 2024 рік чистий збиток склав 47,1 мільйона доларів, у порівнянні з 67,5 мільйона доларів у 2023 році.
Omada Health працює з більш ніж 2000 роботодавцями і підтримує 679000 членів станом на 31 березня. Більше 156 мільйонів американців страждають від принаймні одного хронічного захворювання, що відкриває значні можливості для ринку.
У 2022 році компанія оголосила про залучення 192 мільйонів доларів інвестицій, що підвищило її оцінку до понад 1 мільярд доларів. Основними акціонерами компанії є U.S. Venture Partners, Andreessen Horowitz та Fidelity’s FMR LLC, які володіють 9-10% акцій.
Генеральний директор Omada, Шон Даффі, у своїй заяві подякував потенційним акціонерам і закликав їх приєднатися до “подорожі” компанії, зазначивши, що попереду є унікальна можливість створити успішний бізнес і змінити життя людей.
Коментування закрито.