Nissan адаптує свою постачальницьку мережу в США, щоб пом’якшити вплив тарифів на імпорт автомобілів. Головний фінансовий директор компанії Жеремі Папен заявив, що використання “подвійного постачання” та локалізованих ланцюгів поставок допомогло зменшити негативні наслідки від 25% тарифів, запроваджених адміністрацією Трампа в квітні.

Компанія активно працює з партнерами, щоб знайти нові способи пом’якшення впливу тарифів, адже її заводи в США мають додаткові потужності. Папен підкреслив, що, незважаючи на проблеми з постачанням критичних чіпів, ситуація покращується. Він зазначив, що Nissan не є “імунним” до тарифів, але адаптує свою стратегію, збільшуючи локальне виробництво і використовуючи різних постачальників для ключових моделей.

Папен також прокоментував, що загроза, пов’язана з нестачею чіпів, не є такою серйозною, як очікувалося раніше. Водночас, компанія намагається швидше виводити нові моделі на ринок, прагнучи зменшити час розробки до двох років. Акції Nissan впали на 21% з початку року.