Netflix оголосила про результати третього кварталу, які виявилися змішаними: компанія виконала прогноз по доходах, але не перевищила їх, а прибуток знизився через податковий спір з бразильськими властями. Акції Netflix впали на 6% під час післяторгової сесії у вівторок.

Попри це, Netflix залишається лідером у сфері потокового відео. Зокрема, компанія зацікавлена в купівлі Warner Bros., яка планує поділитися на дві компанії. Водночас Comcast, материнська компанія NBCUniversal, відокремлює свої кабельні мережі, що свідчить про адаптацію традиційних медіа до нових умов ринку, що сформував Netflix.

Однією з причин успіху Netflix є її контент. Фільм “KPop Demon Hunters”, випущений у червні, став найбільш переглядуваним фільмом компанії, набравши 325 мільйонів переглядів, що, безумовно, вплинуло на найкращі результати з продажу реклами у третьому кварталі. Навіть незважаючи на зниження прибутку, Netflix продовжує демонструвати іншим медіа-компаніям, як досягати успіху.