Meta анонсувала випуск розумних окулярів під брендами Oakley та Prada, продовжуючи партнерство з Luxottica. Цей крок слідує за успіхом другого покоління окулярів Ray-Ban, які були представлені у 2023 році. Окуляри Oakley будуть спрямовані на активних споживачів, зокрема спортсменів, та матимуть ціну близько 360 доларів. Вони обіцяють бути більш стійкими до погодних умов, порівняно з Ray-Ban.

Meta запустила новий Instagram-акаунт “Oakley | Meta”, де анонсувала випуск новинки на 20 червня. Щодо окулярів Prada, Meta уклала угоду про 10-річне партнерство з Luxottica, що охоплює розробку та дистрибуцію окулярів під брендами Prada, Prada Linea Rossa та Miu Miu. Це перший крок Meta у співпраці з висококласними модними марками.

Більш детальна інформація про лінійку окулярів Prada поки що не розголошена.