Компанія Meta оголосила про запуск реклами в WhatsApp, що є значним кроком для популярного месенджера. Цей крок відбувається через 11 років після придбання WhatsApp за 19 мільярдів доларів. Тепер бізнеси можуть розміщувати рекламу у формі “статусних” оголошень, які з’являтимуться у вкладці “Оновлення” користувачів, що дозволить відокремити рекламу від особистих повідомлень.

Це рішення підтримує стратегію CEO Meta Марка Цукерберга, який планує зробити WhatsApp важливою частиною бізнес-моделі компанії. Також, Meta планує монетизувати функцію “Канали” через пошукову рекламу та підписки. Цукерберг зазначив, що WhatsApp має понад 3 мільярди активних користувачів щомісяця, включаючи понад 100 мільйонів у США.

Оголосячи нововведення, Meta підкреслила, що особисті повідомлення та дзвінки залишаться зашифрованими, а реклама буде націлена на основі базової інформації про користувачів, такої як країна, місто та мова.

Канали дозволяють організаціям відправляти масові повідомлення своїм підписникам, і тепер адміністратори можуть платити за підвищення видимості своїх каналів. У майбутньому Meta планує брати 10% від підписок, які адміністратори можуть стягувати за доступ до ексклюзивного контенту.