Компанія Meta оголосила про фінансові результати за третій квартал 2023 року, в якому підрозділ Reality Labs зазнав операційних збитків у розмірі $4.4 мільярда, при цьому виручка склала $470 мільйонів. Аналітики очікували, що збитки становитимуть $5.1 мільярда, а виручка – $316 мільйонів.

Підрозділ Reality Labs відповідає за розробку VR-гарнітурів Quest і смарт-окулярів Ray-Ban та Oakley, створених у партнерстві з компанією EssilorLuxottica. З моменту свого запуску у 2020 році, Reality Labs зазнав понад $70 мільярдів збитків, що підкреслює високі витрати на розробку VR та AR-технологій.

Фінансовий директор Meta, Сьюзан Лі, повідомила, що очікується, що виручка Reality Labs у четвертому кварталі буде нижчою порівняно з минулим роком. Зокрема, це пов’язано з відсутністю нових VR-гарнітурів у 2025 році. Проте Лі зазначила, що попит на нові AI-окуляри залишається сильним, хоча це не компенсує падіння продажів гарнітур Quest.

У вересні генеральний директор Meta, Марк Цукерберг, представив AI-окуляри Meta Ray-Ban Display за ціною $799, які включають вбудований дисплей і браслет з нейротехнологією. За інформацією EssilorLuxottica, ці окуліри сприяли зростанню їхніх продажів у третьому кварталі.

З огляду на успіх AI-окулярів Meta, інвестори стежать за змінами в стратегії компанії щодо метавсесвіту. Нещодавно стало відомо, що Вішал Шах, який керував ініціативами в метавсесвіті, тепер обіймає посаду віце-президента з AI-продуктів у Superintelligence Labs.