Марк Цукерберг у середу представив нові смарт-окуляри Meta Ray-Ban Display, які коштують $799. Це перші споживчі смарт-окуляри компанії з вбудованим дисплеєм. Пристрій оснащений невеликим цифровим екраном, який можна керувати за допомогою жестів рук через нейронний браслет, підтверджуючи інформацію, опубліковану CNBC у серпні.
Нові окуляри з’являться в продажу в США 30 вересня. За словами Цукерберга, ці окуляри поєднують класичний стиль Ray-Ban з високою роздільною здатністю дисплея та повністю інтегрованим нейронним браслетом. Користувачі зможуть переглядати відео та відповідати на текстові повідомлення, причому дисплей не закриває огляд і зникає, коли не використовується.
На заході також були представлені Oakley Meta Vanguard, призначені для спортсменів, які займаються екстремальними видами спорту. Ці окуляри коштуватимуть $499 та з’являться в продажу 21 жовтня. Вони мають до дев’яти годин роботи без підзарядки, можуть знімати 3K відео та мають гучніші динаміки, ніж попередні моделі.
Цукерберг також анонсував нову версію Ray-Ban Meta (Gen 2), яка коштує $379 і має подвійну тривалість роботи від акумулятора в порівнянні з попереднім поколінням. Ці окуляри також зможуть знімати відео в 3K Ultra HD.
Окрім цього, була представлена платформа Horizon TV, яка дозволяє переглядати телешоу, спортивні події та фільми за допомогою VR-гарнітури Quest.
Коментування закрито.