Meta анонсувала плани на свою щорічну конференцію Connect, яка відбудеться наступного місяця. Компанія представить нові смарт-окуляри під кодовою назвою Hypernova, які матимуть вбудований дисплей. Це будуть перші споживчі окуляри Meta з екраном, відзначили джерела, знайомі з ситуацією.
Окрім окулярів, на заході також планується запуск перших браслетів, що дозволять користувачам керувати окулярами за допомогою жестів рук. Конференція Connect, що триває два дні, присвячена розробкам у сфері віртуальної реальності, доповненої реальності та метавсесвіту.
Очікується, що Hypernova коштуватиме близько 800 доларів, а продажі відбуватимуться в партнерстві з компанією EssilorLuxottica. Раніше Meta вже співпрацювала з Luxottica, випустивши перші Ray-Ban Stories у 2021 році, які дозволяли користувачам робити фото та відео голосовими командами.
Наразі незрозуміло, під яким брендом Luxottica випустить нові AR-окуляри, однак Meta шукає фахівця для своєї “Wearables organization”, яка займається розробкою AR-окулярів Ray-Ban та іншими носимими пристроями.
У червні CNBC повідомляла про плани Meta та Luxottica випустити смарт-окуляри під брендом Prada, відомі своїми масивними рамками, що можуть підійти для Hypernova.
Коментування закрито.