Компанія Meta, що володіє Facebook і Instagram, повідомила, що приблизно 10% її рекламних продажів у 2024 році можуть бути пов’язані з шахрайськими оголошеннями. За даними звіту Reuters, це включає рекламу шахрайських схем електронної комерції, незаконних онлайн-казино та продажу заборонених медичних продуктів. Документи, що стали відомі, свідчать про зусилля Meta в оцінці масштабів проблеми шахрайської реклами на своїх платформах.

Загалом Meta отримала понад 164,5 мільярда доларів доходу в 2024 році. Компанія також повідомила про зростання доходів на 26% в третьому кварталі в порівнянні з попереднім роком, досягнувши 51,24 мільярда доларів. Водночас Meta збільшила нижню межу своїх витрат на 2 мільярди доларів через великі інвестиції в штучний інтелект.

Згідно з документами, Meta щорічно отримує близько 7 мільярдів доларів з так званих “високих ризиків” шахрайських оголошень, які явно вводять в оману. Кожного дня компанія демонструє приблизно 15 мільярдів таких оголошень. Хоча Meta намагається зменшити кількість шахрайських оголошень на своїх платформах, деякі документи вказують на те, що компанія стурбована потенційним негативним впливом на бізнес через раптове видалення шахрайських реклами.

Представник Meta зазначив, що компанія «активно» бореться з шахрайськими оголошеннями. Прогноз щодо 10% рекламних продажів від шахрайських оголошень є «грубою і занадто широкою оцінкою», яка не є остаточною. Він додав, що багато з цих оголошень насправді не порушують правил.