Компанія Meta оголосить результати фінансової діяльності за перший квартал у середу, і інвестори спостерігатимуть за можливими наслідками жорстких тарифів президента Дональда Трампа на китайські товари для бізнесу онлайн-реклами компанії.

Аналізуючи ситуацію, експерти LSEG очікують, що рекламний бізнес Meta, пов’язаний з Китаєм, зазнає найбільших втрат через тарифи. Онлайн-ретейлери, такі як Temu та Shein, зменшують витрати на рекламу в США, а Китай становить 11% від загальних продажів материнської компанії Facebook, що складає 18,35 мільярдів доларів у 2024 році.

Як зазначили аналітики MoffettNathanson, якщо китайські компанії продовжать скорочувати витрати на цифрову рекламу через торгові суперечки між США та Китаєм, дохід Meta від реклами у 2025 році може зменшитися на 7 мільярдів доларів.

За прогнозами, компанія очікує отримати 8,54 мільярда доларів продажів у Азійсько-Тихоокеанському регіоні за квартал.

Нагадаємо, що під час звіту про фінансові результати першого кварталу Google минулого четверга, представники компанії зазначили, що, ймовірно, зіткнуться з труднощами у бізнесі онлайн-реклами через ситуацію в Азії. Генеральний директор Google з бізнесу, Філіп Шіндлер, зазначив, що “ще занадто рано, щоб мати більш конкретний погляд на ситуацію”.

Фінансовий директор Intel Девід Зінснер висловив більш песимістичний погляд на вплив торгової політики США на економіку, зазначивши, що “дуже мінливі торгові політики” збільшують ймовірність економічного спаду.

Інвестори також стежитимуть за тим, як тарифи Трампа вплинуть на великі витрати Meta на штучний інтелект. Очікується, що компанія витратить 14,32 мільярда доларів на капітальні витрати за квартал.

Аналізи прогнозують, що Meta звітуватиме про 3,39 мільярда активних користувачів щодня за перший квартал.

Цього тижня інші технологічні компанії, які залежать від онлайн-реклами, також оголосять про свої фінансові результати. Snap звітуватиме у вівторок, за ним слідуватимуть Reddit та Amazon у четвер.