Meta Platforms Inc. та Alphabet Inc. оголосили про фінансові результати, які перевищили очікування аналітиків. Зокрема, Meta повідомила про 22% зростання доходів у другому кварталі, що склало $47.52 мільярда, завдяки впровадженню штучного інтелекту (ШІ) в рекламні системи.
Генеральний директор Meta, Марк Цукерберг, зазначив, що ШІ сприяв підвищенню ефективності та покращенню результатів реклами. Головний фінансовий директор компанії, Сюзан Лі, також підкреслила, що ринок онлайн-реклами покращився з квітня, коли азійські рітейлери зменшили витрати на рекламу через макроекономічну невизначеність.
У новому кварталі Лі повідомила про помітне зростання витрат на рекламу з боку азійських онлайн-магазинів, а також малих північноамериканських рекламодавців. “Ми очікуємо на ще один квартал здорового попиту на рекламу,” – додала вона.
Коментування закрито.