LinkedIn запустив нову гру Mini Sudoku для своїх 1,2 мільярда користувачів. Ця гра, яка є спрощеною версією класичного судоку, покликана займати лише 2-3 хвилини, що робить її зручною для швидких перерв.

За словами Лакшмана Сомасундарама, старшого директора продукту, LinkedIn не прагне створювати ігри, які займають багато часу. “Ми не хочемо, щоб головоломка на LinkedIn займала 20 хвилин для розв’язання”, – зазначив він під час інтерв’ю.

Mini Sudoku є вже шостою грою на платформі і може викликати ностальгію, а також створювати конкуренцію серед користувачів у тому, хто швидше розгадає головоломку.

Гра стає складнішою протягом тижня, що додатково заохочує до регулярного повернення на платформу. За словами представника LinkedIn, мільйони людей щодня грають у ці ігри, причому найпопулярніший час для гри – о 7 ранку за східним часом. Найбільша частка гравців – це представники покоління Z, з яких 86% повертаються на платформу наступного дня.