Китайські виробники електромобілів, зокрема BYD та Great Wall Motor, активно завойовують бразильський ринок. У 2024 році Бразилія імпортувала близько 138,000 електричних та гібридних автомобілів з Китаю, що на 100,000 більше, ніж у попередньому році.

Ця країна стала новим напрямком для китайських виробників, які шукають можливості на ринках, де вони можуть змагатися з уже усталеними брендами. У 2025 році китайські моделі займали понад 80% ринку електромобілів у Бразилії.

Однією з причин такого успіху є доступність китайських автомобілів. Наприклад, електрокар BYD Dolphin Mini коштує близько 119,900 реалів ($22,000), що на $7,000 дешевше, ніж найдоступніша модель General Motors у Бразилії.

Після скасування 35%-го імпортного мита на електромобілі у 2015 році, BYD швидко розширила своє виробництво в Бразилії, відкривши один з найбільших заводів з виробництва електромобілів у Латинській Америці в штаті Баїя.

Однак стрімкий ріст китайських автомобілів викликав занепокоєння серед бразильських профспілок, які вважають, що це може загрожувати робочим місцям. У відповідь уряд Бразилії почав відновлювати імпортні мита на іноземні електромобілі, які планують досягти 35% до 2026 року.

Незважаючи на проблеми, китайські виробники продовжують інвестувати в ринок, намагаючись стати першими у нових ринках та формувати їх попит.