Лише 5% компаній у сфері комерційної нерухомості досягли своїх цілей у впровадженні штучного інтелекту (ШІ). За даними нового дослідження JLL, незважаючи на те, що ринок комерційної нерухомості традиційно повільно впроваджує нові технології, компанії почали активно переходити від тестування до конкретних застосувань ШІ.
У опитуванні, проведеному серед понад 1500 керівників компаній у різних галузях, виявлено, що 88% інвесторів, власників та орендарів вже запустили пілотні проекти з ШІ, причому більшість з них працюють над п’ятьма різними випадками одночасно. Водночас більше 90% орендарів також реалізують пілотні проекти в цій сфері.
Хоча впровадження ШІ прискорюється, 95% респондентів визнали, що не змогли досягти всіх своїх цілей. Причини криються у зміщенні фокусів: компанії прагнуть не лише до підвищення ефективності, але й до досягнення доходів.
«Коли ви починаєте зв’язувати ШІ з доходами, це вимагає змін в основних бізнес-процесах», – пояснила Яо Морін, технічний директор JLL. Більше половини опитаних інвесторів повідомили про зростання бюджету на технології, зокрема на стратегічні консультації щодо ШІ.
У дослідженні зазначено, що компанії, попри економічні труднощі, все ще активно інвестують у ШІ, сподіваючись на конкурентні переваги у вирішенні актуальних бізнес-проблем.

Коментування закрито.