Китайські виробники електромобілів активно конкурують з європейськими автомобільними гігантами на їхньому ринку. На виставці IAA Mobility у Мюнхені, що проходила цього тижня, китайські компанії, зокрема Xpeng, представили свої нові моделі та технології, намагаючись привернути увагу європейських споживачів.

Китайські компанії, такі як Xpeng та Guangzhou Automobile Group (GAC), мають амбітні плани розширення на європейському ринку, незважаючи на існуючі мита з боку Європейського Союзу. Xpeng планує запустити свою масову модель Mona в Європі наступного року, пропонуючи конкурентоспроможні ціни, що починаються від 17 тисяч доларів.

GAC також планує значно збільшити продажі в Європі, ставлячи мету продати 3000 автомобілів цього року та 50000 до 2027 року. Відзначимо, що частка китайських автомобільних брендів на європейському ринку в першій половині року практично подвоїлася, але все ще залишається на низькому рівні – трохи більше 5%.

Китайські виробники електромобілів намагаються виділитися на фоні традиційних брендів, акцентуючи увагу на технологічних інноваціях, зокрема, великих екранах та інтерактивних функціях. Наприклад, модель Aion V від GAC має холодильник та функцію масажу сидінь.

Експерти зазначають, що китайські виробники мають перевагу в доступності, технології акумуляторів та масштабах виробництва, що може забезпечити їм успіх на європейському ринку. Тим часом, європейські автомобільні бренди, зокрема BMW та Volkswagen, демонструють нові моделі, але стикаються з критикою за повільний розвиток електромобільних технологій.

На фоні зростаючої конкуренції, європейські автовиробники визнають, що їм необхідно швидше впроваджувати нові технології, щоб не відставати від китайських конкурентів.