Користувачі Instagram тепер можуть переглядати короткі відео Reels на великих екранах. Компанія оголосила, що розпочне тестування програми Instagram для телевізорів на пристроях Amazon Fire TV у США, прагнучи стати важливим гравцем у відеоіндустрії, конкуруючи з TikTok та YouTube.
Програма Instagram для телевізорів включає відео Reels, які створюються окремими авторами та алгоритмічно рекомендуються користувачам. Тесса Лайонс, віце-президентка Instagram, повідомила, що Meta планує розширити нову програму на інші пристрої, але не уточнила, які саме. Основна увага наразі зосереджена на забезпеченні якісного користувацького досвіду, а не на швидкому розширенні рекламного бізнесу на телевізорах.
«Ми вважаємо, що нам потрібно ще багато зробити, щоб забезпечити користувачам контент, який вони люблять на мобільних пристроях, у форматі, що підходить для телевізорів», – зазначила Лайонс. Вона також додала, що компанія планує зосередитися на цьому в 2026 році, а також на розширенні доступу до програми для більшої кількості користувачів і пристроїв.

Коментування закрито.