Instacart, під керівництвом нового генерального директора Рогерса, перевершив очікування аналітиків у третьому кварталі 2023 року. Прибуток на акцію склав 51 цент, перевищивши прогноз в 49 центів. Дохід компанії зріс на 10% у порівнянні з минулим роком, досягнувши $939 мільйонів, що також перевищило очікування у $934 мільйони.

Загальна вартість угод, що відстежує вартість проданих товарів, зросла на 10% до $9.17 мільярдів, що також перевищило прогноз у $9.11 мільярдів. У своєму першому листі до акціонерів Рогерс назвав Instacart “чітким лідером” у сфері онлайн-доставки продуктів та підкреслив наміри компанії продовжувати інвестиції.

“Ми поглиблюємо відносини з клієнтами та роздрібними торговцями, розширюємо екосистему реклами та запускаємо інноваційні інструменти на базі штучного інтелекту, при цьому забезпечуючи прибуткове зростання”, – зазначив Рогерс.

На поточний квартал Instacart прогнозує загальну вартість угод у межах $9.45 мільярдів та $9.6 мільярдів, що свідчить про зростання на 9-11% у річному вимірі. Компанія також очікує EBITDA в діапазоні від $285 до $295 мільйонів.